رشدشکوفه ها

برنامه های درسی و عملکردی کلاس سوم مدرسه رشد شکوفه ها

رشدشکوفه ها

برنامه های درسی و عملکردی کلاس سوم مدرسه رشد شکوفه ها

عیدتوووووووووووووووون مبارک

نمیدونم کدومتون اومدید واین پیام رو میخونید. اما من بعد از تحویل سال اومدم تا بهتون بگم خیلی دوستتونم دارم وامیدوارم چند سال بعد وقتی نگاهتون میکنم باعث افتخار وسربلند من باشید. خیلی خیلی عاشقتونم پسرای ناز من

سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند
و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما...
کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟...
زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و
چون همیشه امیدوار وسال نومبارک...

تکالیف

والدین گرامی...... برای فردا لازمه بچه ها تمام فعالیت های علوم روانجام بدن تا اخرفصل منابع انرژی انجام بشه....ریاضی صفحه126دردفترریاضی.....