رشدشکوفه ها

برنامه های درسی و عملکردی کلاس سوم مدرسه رشد شکوفه ها

رشدشکوفه ها

برنامه های درسی و عملکردی کلاس سوم مدرسه رشد شکوفه ها

یه حرف خودمونی با بچه ها

اقای پسرای من قرار بوده هر کدم یه بسته کاغذ واسه کپی هاتون بدید به خانم نبوی نکنه یادتون شده ها......فردا حتما حتما بیارید باتشکر دوستتون زهرا

۳۰مهر ما چکارا کردیم. وچه تکالیفی داریم

سلام خیلی عذر میخوام اینترنت من این مدت قطع بود. ماامروز۳۰مهر امتحان ارزشیابی علوم گرفتیم.من تمام سوالاتمو از کتب مرات تیز هوشان گرفتم شاید باورتون نشه نمراتشون همه عالی بود.من ازاین بابت خ خ خرسندم.فردا قراره امتحانبخوانیم وبنویسیم برپا کنیم لطفا پسرای منو به همین سطح امروز برسونید. تکالیف. ازروی کلمه های ستاره دار درس جدیدیه خط هر کدوم.و بنویسیم درس سوم کامل تموم شه باتشکر بیدخت

تکالیف ۲۴ مهر

تکالیف چهارشنبه آقا پسرای من یه برگه لای دفتر مشقشونه.که باید انجام بدن. یکی هم تو دفنر ریاضی شون واسه مبحث امتحان تفریق که باید واسه ۴شنبه بیارن.

تکالیف 22 مهر

سلام سلام ببخشید امروزخ خ دیر اومدم ......در گیر درس انشا فردا تون بودم.......تکالیفتون:


فردا دفترهای علوم همه رو میخوام ببینم تا صفحه ی19بایستی تمام فکرکنید هارو تو دفترها تون با جواب داشته باشید


مسائل ریاضی در دفتر با جواب


وبا اون کلماتی که دادم بهتون باید داستانتون رو تحویل بدید در دفتر مشق......

تکالیف دوشنبه۱۷ مهر

سلام بخشید دیروز وقت نکردم تکالیف روبزنم. تکالیف چهارشنبه:فکرکنیدعلوم ص۱۴تا۱۷ باجواب خ مرتب در دفتر علوم.ریاضی ص۱۱و۱۲دردفتر.متن املایی که دادم رو ۴ شنبه حتما بیارنو یه کاغذ بهشون دادم که بایستی در باره هر شکل سه خط بنویسن